Prvačići pojedinačno, svako za sebe, samostalno izvršavaju iste zadatke. Ovaj oblik rada zastupljen je u svim etapama nastave opismenjavanja. Pojedinačna vježbanja uslov su usavršavanja tehnike čitanja i pisanja.
Individualni oblik rada češće se praktikuje kao indirektna nastava sa učenicima prvog razreda koji je zbog malog broja učenika kombinovan sa starijim razredom.
Učitelj može zadavati zadatke na različite načine:
Individualni oblik rada češće se praktikuje kao indirektna nastava sa učenicima prvog razreda koji je zbog malog broja učenika kombinovan sa starijim razredom.
Učitelj može zadavati zadatke na različite načine:
- usmeno;
- pisanjem na tabli;
- početkom vježbe u učeničkoj bilježnici;
Individualnim radom u početnom čitanju i pisanju, učenik se:
- osamostaljuje u učenju
- povećava se njegova odgovornost za uspjeh u proširivanju i učvršćavanju znanja
- usavršavanje vještine i razvijanja sposobnosti pravilnog čitanja i pisanja
- stiče se sve više povjerenja u sopstvene mogućnosti
Davanje istih zadataka djeci različitog nivoa znanja, sposobnosti i interesovanja, dovelo bi do toga da individualni rad za neke učenike predstavlja problem, a za druge bude lak, neprikladan i nestimulativan.
Nema komentara:
Objavi komentar