Reklame odobrio Google

subota, 2. studenoga 2013.

Frontalni oblik rada

Podrazumijeva istovremene aktivnosti učitelja i svih učenika u razredu, kao što su:
  • vizuelno-akustične
  • govorne
  • motoričke
  • analitičko-sintetičke vježbe
  • vježbe u pripremnom periodu
  • horsko ščitavanje i čitanje
  • naizmjenično glasno čitanje
  • praćenje učiteljevog pisanja slova i riječi
  • povremenih objašnjenja značajnih sadržaja
  • razgovor o sadržaju pročitanog teksta
  • praćenje učenikovog prepričavanja
Učiteljevim učešćem umanjenjene su mogućnosti pogrešaka u izvođenju ovih aktivnosti, a ako se i dese one se blagovremeno ispravljaju. Učenici mogu da upoređuju svoja postignuća sa rezultatima ostalih učenika, što djeluje podsticajno.

Zajedničke aktivnosti doprinose:
  • sticanju navike kolektivnog rada
  • svijesti o pripadnosti odjeljenskom kolektivu
  • prisutna je stalna kontrola i samokontrola pravilnosti izgovaranja glasova, ščitavanja, shvatanja smisla pročitanog teksta, oblikovanja slova, formulisanja rečenica itd.
  • intenzivno je mentalno angažovanje učenika
Pored pozitivnog obilježja, postoje i nedostaci u nastavi početnog čitanja i pisanja:
  • svi učenici prisiljeni su da istim tempom usvajaju sadržaje koji po složenosti odgovaraju prosječnom učeniku,
  • povučena djeca teže dolaze do izražaja,
  • daroviti učenici nisu stimulisani na dalji napredak,
  • učitelj zapada u metodički šablonizam.

Nema komentara:

Popularni postovi