Poslije ispitivanja predznanja (prethodnih znanja) djece iz poznavanja strukturnih elemenata usmenog govora, prepoznavanja čitanja i pisanja slova, sljedi pripremni period u nastavi početnog čitanja i pisanja.
Ovaj period ima specifične zadatke, opšte karakteristike, sadržaje rada i metodičke tokove u izvođenju raznovrsnih vježbi pripremanja djece za život i rad u školi, a posebno za učenje početnog čitanja i pisanja.
Trajanje i sadržaj priprema za početno čitanje i pisanje zavise od više faktora, a naročito od dječijih prethodnih znanja i sposobnosti i od odabranog metodičkog postupka u usvajanju slova i početnom opismenjavanju. Brojne su specifičnosti priprema za početno čitanje i pisanje po kompleksnom postupku u usvajanju slova, čitanja i pisanja, a istakli smo ih prilikom pokazivanja ovog postupka.
Ovaj period ima specifične zadatke, opšte karakteristike, sadržaje rada i metodičke tokove u izvođenju raznovrsnih vježbi pripremanja djece za život i rad u školi, a posebno za učenje početnog čitanja i pisanja.
Trajanje i sadržaj priprema za početno čitanje i pisanje zavise od više faktora, a naročito od dječijih prethodnih znanja i sposobnosti i od odabranog metodičkog postupka u usvajanju slova i početnom opismenjavanju. Brojne su specifičnosti priprema za početno čitanje i pisanje po kompleksnom postupku u usvajanju slova, čitanja i pisanja, a istakli smo ih prilikom pokazivanja ovog postupka.
Nema komentara:
Objavi komentar