To je varijanta savremene autentične i potpunije individualizacije procesa učenja koja podrazumijeva pouzdano učiteljevo prepoznavanje teškoća, pogrešaka i nedostataka u čitanju i pisanju pojedinih slabijih učenika, kao i kvaliteta između prosječnih postignuća.
NA osnovu praćenja i ispitivanja uz korištenje raznolikih didaktičko-metodičkih materijala i diferencijacije nastavnih sadržaja učitelj priprema za slabije učenike programe individualnog korektivnog učenja i vježbanja čitanja i pisanja, a za iznadprosječne i darovite učenike priprema individualne programe stimulativno kreativnog vježbanja u čitanju i pisanju.
Uz učiteljevu pomoć, učenici samostalno razlikuju korektivne programe u dopunskoj,a stimulativne u dodatnoj nastavi. Kada se učenici međusobno upoznaju i kada budu u mogućnosti da nesmetano komuniciraju, postoje uslovi za privremeni tandemski rad u nastavi početnog čitanja i pisanja.
Nema komentara:
Objavi komentar