Reklame odobrio Google

subota, 2. studenoga 2013.

Kombinovano učenje čitanja i pisanja

U praksi postoje različiti modeli kombinovanog učenja početnog čitanja i pisanja. Po jednom takvom modelu prvo se:
  • Obrađuje prvih 50% štampanih slova i učenici uče da ih čitaju, dok se istovremeno vrši pripremanje za pisanje
  • poslije toga se obrađuju preostala štampana slova i njihovo čitanje, a paralelno se uči pisanje prethodno obrađene skupine slova
  • Učenici nauče da pišu i povezuju ostala slova.
Ovakvom organiza cijom nastave  učenje početnog čitanja i pisanja traje do polugodišta, a u nekim slučajevima do marta.
Ova nastava biće efikasna ukoliko učenici za kratko vrijeme nauče da kvalitetno čitaju i pišu.

Određeni raspored učenja početnog čitanja i pisanja zavisiće od više činilaca kao što su:
  • dječija predznanja iz poznavanja slova čitanja i pisanja
  • nastavnikova stručna pedagoška i metodička soposobljenost
  • koncepcija i dužina osnovnog školovanja i slično

Nema komentara:

Popularni postovi