Koncepti za ispit iz predmeta Metodika nastave početnog čitanja i pisanja na Učiteljskom fakultetu
Stranice
- *SADRŽAJ*
- TEORIJSKO-METODOLOŠKA PITANJA
- OSNOVNA OBILJEŽJA PROCESA ČITANJA I PISANJA
- CILJ I ZADACI
- SADRŽAJ NASTAVE
- PLANIRANJE NASTAVNIH SADRŽAJA I PRIPREMNE AKTIVNOSTI
- PEDAGOŠKO-PSIHOLOŠKE POSTAVKE, DIDAKTIČI ZAHTJEVI I OPŠTA METODIČKA PITANJA
- SPECIFIČNOSTI NASTAVNIH OBLIKA
- METODE
- STRUKTURA NASTAVE
- GOVORNI POREMEĆAJI I TEŠKOĆE U PISANJU
- *PRILOZI*
- Početna stranica
Reklame odobrio Google
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Popularni postovi
-
Osnovna intencija ove metode je što bolje shvatanje glasovne strukture govora. Uočavanje, slušno razlikovanje, racionalno poimanje je pola...
-
Funkcionalni ili formativni zadaci nastave početnog čitanja i pisanja: Da podstiče i razvija sposobnosti efikasnog i brzog glasnog čitan...
-
Tokom ove etape nastave nastojimao da učenici ovadaju čitanjem kao sredstvom saznavanja i da istovremeno prema svojim mogućnostima koriste...
-
Početno čitanje podrazumijeva poznavanje pojedinih glasova. Pod rukovodstvom učitelja učenici uče (upoznaju, prepoznaju, identifikuju, pam...
-
U osnovi globalne metode je postupak takvog učenja čitanja gdje se predmet ili njegova slika, lice ili njegova slika, događaj ili njegova ...
Nema komentara:
Objavi komentar