Koncepti za ispit iz predmeta Metodika nastave početnog čitanja i pisanja na Učiteljskom fakultetu
Stranice
- *SADRŽAJ*
- TEORIJSKO-METODOLOŠKA PITANJA
- OSNOVNA OBILJEŽJA PROCESA ČITANJA I PISANJA
- CILJ I ZADACI
- SADRŽAJ NASTAVE
- PLANIRANJE NASTAVNIH SADRŽAJA I PRIPREMNE AKTIVNOSTI
- PEDAGOŠKO-PSIHOLOŠKE POSTAVKE, DIDAKTIČI ZAHTJEVI I OPŠTA METODIČKA PITANJA
- SPECIFIČNOSTI NASTAVNIH OBLIKA
- METODE
- STRUKTURA NASTAVE
- GOVORNI POREMEĆAJI I TEŠKOĆE U PISANJU
- *PRILOZI*
- Početna stranica
Reklame odobrio Google
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Popularni postovi
-
U didaktičko-metodičkoj literaturi (postoje različita pojmovna određenja metoda, nastavnog rada ili nastavnih metoda) ističe se da su nast...
-
Funkcionalni ili formativni zadaci nastave početnog čitanja i pisanja: Da podstiče i razvija sposobnosti efikasnog i brzog glasnog čitan...
-
Obrađuje se jedno slovo na jednom času, nekada je bilo slovo četiri dana, pa dva slova sedmično, a danas jedno štampano ili pisano slovo, ...
-
U osnovi globalne metode je postupak takvog učenja čitanja gdje se predmet ili njegova slika, lice ili njegova slika, događaj ili njegova ...
-
Kada ispitivač (učitelj, profesor razredne nastave, pedagog) uspostavi kontakt u kome prvačić prirodno sarađuje, organizuje ispitivanje nj...
Nema komentara:
Objavi komentar