Većina didaktičara, metodičara i praktičara razlikuje tri međusobno povezana nivoa planiranja:
- GLOBALNO, GODIŠNJE, MAKRO planiranje čiji je rezultat godišnji orijentacioni ili makro plan gradiva ili sadržaja iz maternjeg jezika za jednu (nastupajuću) školsku godinu, u okviru kojeg u prvom plugodištu dominiraju sadržaji početnog čitanja i pisanja
- OPERATIVNO ILI MIKRO planiranje (tematsko, mjesečno, nedeljno-sedmično) predstavlja konkretniju razradu svake tematske cjeline navedene u globalnom olanu, a rezultat takve elaboracije jeste mikro plan određenog nivoa konkretizacije (mjesečni, tematski, sedmični)
- NEPOSREDNO planiranje ili prirpemanje nastavnih sadržaja i aktivnosti za određen nastavni čas, a rezultat je pismena projekcija rada na času "skica strukture, pismena priprema, podsjetnik itd."
- pripremu za njegovu izradu
- izradu plana rada
Nema komentara:
Objavi komentar