Neposredno planiranje, projektovanje ili prirpemanje sadržaja rada na određenom času nastave početnog čitanja i pisanja obuhvata:
- utvrđivanje naslova nastavne jedinice
- određivanje pozicije nastavne jedinice u operativnom programu za maternji jezik i ostale predmete
- utvrđivanje cilja časa i zadataka nastavnog rada
- projekcija toka (strukture i organizacije) rada na času
- konkretizacija zadataka (zahtjeva, pitanja sadržaja) zajedničkih, individualnih i individualizovanih aktivnostina času
- Izbor oblika nastavnog rada, opštih i specifičnih nastavnih metoda i metodičkog postupka
- selekcija postojećih i eventualna izrada novih nastavnih sredstava i didaktičko-metodičkog materijala
- konsultovanje stručne literature
Ovi elementi nastave početnog čitanja i pisanja treba da budu zastupljeni u pismenoj pripremi za čas koju obično rade učitelji početnici, a narednih godina koriguju, dopunjuju i prilozima obogaćuju tu pripremu.
Nema komentara:
Objavi komentar