- Vježbe u posmatranju, zapažanju i opisivanju
- ljudi
- predmeta
- životinja
- slike
- Vježbe u slušanju govora
- učitelja
- druga
- spikera
- glumca
- zvukova i šumova
- Vježbe u usmenom izražavanju
- slobodno pričanje
- prepričavanje
- pričanje na osnovu posmatranih predmeta, slika, filmova i događaja
- pravilna artikulacija
- čist, jasan i razgovjetan izgovor svih glasova
- bogaćenje riječnika
- aktiviranje pasivnog riječnika učenika
- analiza glasovne strukture riječi
- Vježbe pokreta ruke, šake i prstiju i njihova koordinacija
- Uvježbavanje elemenata pisanih slova
Koncepti za ispit iz predmeta Metodika nastave početnog čitanja i pisanja na Učiteljskom fakultetu
Stranice
- *SADRŽAJ*
- TEORIJSKO-METODOLOŠKA PITANJA
- OSNOVNA OBILJEŽJA PROCESA ČITANJA I PISANJA
- CILJ I ZADACI
- SADRŽAJ NASTAVE
- PLANIRANJE NASTAVNIH SADRŽAJA I PRIPREMNE AKTIVNOSTI
- PEDAGOŠKO-PSIHOLOŠKE POSTAVKE, DIDAKTIČI ZAHTJEVI I OPŠTA METODIČKA PITANJA
- SPECIFIČNOSTI NASTAVNIH OBLIKA
- METODE
- STRUKTURA NASTAVE
- GOVORNI POREMEĆAJI I TEŠKOĆE U PISANJU
- *PRILOZI*
- Početna stranica
Reklame odobrio Google
utorak, 15. listopada 2013.
Pripreme za čitanje i pisanje
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Popularni postovi
-
U didaktičko-metodičkoj literaturi (postoje različita pojmovna određenja metoda, nastavnog rada ili nastavnih metoda) ističe se da su nast...
-
Osnovna intencija ove metode je što bolje shvatanje glasovne strukture govora. Uočavanje, slušno razlikovanje, racionalno poimanje je pola...
-
Veoma se razlikuje od ostalih postupaka pa ga neki metodičari, sljedbenici Jelene Mioč, shvataju kao posebnu metodu. Ne polazi se od glasa...
-
Postoje različite klasifikacije metoda i postupaka u nastavi početnog čitanja i pisanja. Neki metodičai razlikuju zastarjele, prevaziđene ...
-
Uzrokovana je nepotpunom sinhronizacijom misaonog procesa i govornog iskaza. Manifestuje se u nepravilnom izgovoru pojedinih glasova, ispu...
Nema komentara:
Objavi komentar