Koncepti za ispit iz predmeta Metodika nastave početnog čitanja i pisanja na Učiteljskom fakultetu
Stranice
- *SADRŽAJ*
- TEORIJSKO-METODOLOŠKA PITANJA
- OSNOVNA OBILJEŽJA PROCESA ČITANJA I PISANJA
- CILJ I ZADACI
- SADRŽAJ NASTAVE
- PLANIRANJE NASTAVNIH SADRŽAJA I PRIPREMNE AKTIVNOSTI
- PEDAGOŠKO-PSIHOLOŠKE POSTAVKE, DIDAKTIČI ZAHTJEVI I OPŠTA METODIČKA PITANJA
- SPECIFIČNOSTI NASTAVNIH OBLIKA
- METODE
- STRUKTURA NASTAVE
- GOVORNI POREMEĆAJI I TEŠKOĆE U PISANJU
- *PRILOZI*
- Početna stranica
Reklame odobrio Google
petak, 31. siječnja 2014.
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Popularni postovi
-
U didaktičko-metodičkoj literaturi (postoje različita pojmovna određenja metoda, nastavnog rada ili nastavnih metoda) ističe se da su nast...
-
Obrađuje se jedno slovo na jednom času, nekada je bilo slovo četiri dana, pa dva slova sedmično, a danas jedno štampano ili pisano slovo, ...
-
Pisanje je veoma složen posao i neophodno je da učitelj ima u vidu rezultate ispitivanja prethodnog znanja i sposobnosti učenika pa da pre...
-
Čitenja treba početi kada su dječije mišljenje i govor dovoljno zreli za to. U osnovi ove metode je shvatanje da izolovani glas ne zvuči u...
-
Početno čitanje podrazumijeva poznavanje pojedinih glasova. Pod rukovodstvom učitelja učenici uče (upoznaju, prepoznaju, identifikuju, pam...
Nema komentara:
Objavi komentar