Reklame odobrio Google

četvrtak, 31. listopada 2013.

Specifičnost početnog opismenjavanja učenika u kombinovanim odjeljenjima

Didaktičko-metodičko stvaralaštvo nastavnika u kombinovanim odjeljenjima u najvećoj mjeri se ispoljava u smanjenju direktne i indirektne nastave u pojedinim razredima. Napornim radom nastavnika  u kombinovanom odjeljenju za jedan čas realizuju se 2-4 nastavne jedinice (u svakom razredu po jedna).

Uspješno izvođenje nastave u kombinovanim odjeljenjima pretpostavlja:
  • sastavljanje adekvatnog rasporeda
  • pripremanje raznovrsnog didaktičkog materijala za samostalan rad
  • reorganizaciju opreme i namještaja
Rad u kombinovanim odjeljenjima najnepovoljnije utiče na usvajanje početne pismenosti. Prvih mjeseci najčešće se zasniva na neposrednoj komunikaciji učenika sa nastavnikom.

Ovi problemi se mogu rješavati naslj. načine:
  • Izostavljanjem prvog razreda iz svih kombinacija
  • Fleksibilnim rasporedom časova

Nema komentara:

Popularni postovi