Metodika nastave početnog čitanja i pisanja najuže j povezana, s jedne strane, s metodikom nastave maternjeg jezika i književnosti, a sa druge strane, didaktikom, školskom pedagogijom, razvojnom psihologijom i pedagoškom psihologijom.
Koncepti za ispit iz predmeta Metodika nastave početnog čitanja i pisanja na Učiteljskom fakultetu
Stranice
- *SADRŽAJ*
- TEORIJSKO-METODOLOŠKA PITANJA
- OSNOVNA OBILJEŽJA PROCESA ČITANJA I PISANJA
- CILJ I ZADACI
- SADRŽAJ NASTAVE
- PLANIRANJE NASTAVNIH SADRŽAJA I PRIPREMNE AKTIVNOSTI
- PEDAGOŠKO-PSIHOLOŠKE POSTAVKE, DIDAKTIČI ZAHTJEVI I OPŠTA METODIČKA PITANJA
- SPECIFIČNOSTI NASTAVNIH OBLIKA
- METODE
- STRUKTURA NASTAVE
- GOVORNI POREMEĆAJI I TEŠKOĆE U PISANJU
- *PRILOZI*
- Početna stranica
Reklame odobrio Google
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Popularni postovi
-
Izražajno čitanje je forma čitanja naglas u okviru koga se ispoljavaju umjetničko-izražajni elementi: artikulacija intonacija i dikci...
-
Funkcionalni ili formativni zadaci nastave početnog čitanja i pisanja: Da podstiče i razvija sposobnosti efikasnog i brzog glasnog čitan...
-
Vaspitni zadaci: Da podstiče čitalačke interese, formiranje navika za čitanje i ljubav prema pisanoj riječi i knjizi Da navikava učen...
-
Unkanje podrazumijeva nepravilna artikulacija pojedinih glasova koji se izgovaraju djelimično kroz nos. Rijetko se javljaju kao pokušaj...
-
Čitanje u sebi se ne razlikuje od čitanja naglas samo u odsutnošću glasa, nego postoje i druge razlike: brzina čitanja u sebi je 3-5 put...
Nema komentara:
Objavi komentar